+370 462 46444
I-V 10:00-19:00
VI 10:00-14:00

Sigma 45mm. f/2.8 DG DN C (Sony) (Demo)

Sigma 45mm. f/2.8 DG DN C (Sony) (Demo)
Kodas: 07974KVG
Gamintojo kodas: -
Įsiminti
Turime 1 vnt. sandėlyje
Pristatymas per 0-2 d.d.Atsiimk parduotuvėj nemokamai!
Pasirinkite savybes
Spalva
399.99
Nuomoti(nuo €/diena)
Pratęsta garantija
Prekės draudimas

Nemokamai atsiimkite Kaune, parduotuvėje (Birželio 23-iosios g. 23g) Balandžio 30 d.

Nemokamai atsiimkite Klaipėdoje, parduotuvėje (Taikos pr. 17) Balandžio 30 d.

Pristatysime į namus per kurjerių tarnybą Gegužės 02 d.

Turite klausimų? +370 462 46444 Siųskite užklausą

AprašymasSigma 45mm. f/2.8 DG DN C (Sony) (Demo) aprašymas

Nors visą laiką rankiniu būdu fokusuojamas (full-time manual focus), šiame objektyve yra įmontuotas žingsninis variklis, kuris įgalina sklandų ir greitą automatinį fokusavimą, kuris yra ypač tylus, nesinaudojant tokiomis funkcijomis kaip veido / akių aptikimo AF ar filmuojant. Suapvalinta septynių ašmenų diafragma prisideda prie sklandaus grožio, pridedamas objektyvo gaubtas, galintis apsaugoti priekinį elementą ir neleisti išsklaidytai šviesai sukelti pliūpsnio.

Šis „objektyvas“ yra „Sigma“ „Global Vision“ serijos šiuolaikinės linijos dalis. Šis objektyvas yra sukurtas taip, kad būtų pasiekta pusiausvyra tarp patogumo ir efektyvumo. Jis yra kompaktiškas, lengvas ir universalus, pasižymintis optiniais požymiais.

Šis nepriekaištingo, normalaus ilgio objektyvas, sukurtas viso kadro „Sony E-mount“ be veidrodžių fotoaparatams, skirtas užtikrinti puikią vaizdo kokybę, optimizuojant dydį ir svorį. Jis taip pat tinka APS-C modeliams, kur yra 68 mm ekvivalento židinio nuotolis.

Optinis dizainas kontroliuoja sferines aberacijas, kad padėtų ištverti didelį, minkštą, suapvalintą bokeh, tuo pačiu padidindamas trimatį objekto įspūdį.

Pastovi maksimali f / 2,8 diafragma yra tinkama dirbti esant prieinamoms apšvietimo sąlygoms ir suteikia galimybę geriau valdyti lauko gylį.

Žingsniuojantis AF variklis naudingas tiek fotografams, tiek vaizdo įrašymo specialistams dėl greito, tikslaus ir beveik tylaus veikimo. Taip pat galima pasirinkti visą laiką veikiantį fokusavimo valdymą.

Suapvalinta septynių ašmenų diafragma padidina sklandžią ir malonią „bokeh“ kokybę.

Bajonetinis laikiklis pagamintas iš žalvario, kad būtų užtikrintas tikslumas ir ilgaamžiškumas. Be to, į tvirtinimo konstrukciją įtrauktas guminis sandarinimas, kad jis būtų atsparus dulkėms ir purslams. 

  

Sigma

Sensoriaus tipas Full Frame

Stabilizavimo sistema Nėra

Svoris 215 g

Aptarkite su konsultantu Kaune

Neturime Kaunas Adresas: Birželio 23-iosios g. 23g Darbo laikas: I-V 09:00 - 18:00 VI-VII nedirba Telefonas: +370 674 59488
Kaunas

Išbandykite Klaipėdoje

Turime Klaipėda Adresas: Taikos pr. 17 Darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00 VI 10:00 - 15:00 VII nedirba Telefonas: +370 604 43972
Klaipėda
Specifikacija
Gamintojas(?) Sigma
Tipas
Sensoriaus tipas Full Frame
Stabilizavimo sistema Nėra
Stabilizavimas
Kadro dydis
  Svoris 215 g
Pristatymo laikas 0-2 d.d.
Fokusavimas
Prekės kodai

07974KVG 200000108151

Atsiliepimai

0 vidutinis įvertinimas (0 įvertinimų)

 0
 0
 0
 0
 0

Palikite atsiliepimą

Vertinti gali tik prisijungę vartotojai.

Palikti pirkėjų atsiliepimai (0)

Atsiliepimų kol kas nėra. Būk pirmas!

1. Ką reiškia "Demo prekės" ir kodėl jos yra svarbios?

"Demo prekės" yra produktai, kurie buvo naudojami demonstracijoms ir pristatymams parduotuvėse, parodose ar kitose situacijose. Šios prekės dažnai eksponuojamos vitrinose, naudojamos demonstruoti klientams ir leidžia jiems tiesiogiai išbandyti produktą prieš galutinį pirkimą. Demo prekės yra svarbios dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, jos suteikia klientams galimybę tiesiogiai patirti produktą, išbandyti jo funkcijas, formą ir kokybę. Tai padeda sumažinti riziką dėl nepasitenkinimo po pirkimo, nes klientai gali patikrinti, ar produktas atitinka jų lūkesčius. Antra, demo prekės prisideda prie produkto reklamos ir populiarinimo. Jų demonstracija parduotuvėse ar kitose vietose pritraukia dėmesį, skatina diskusijas ir padeda sukurti palankią nuomonę apie prekę. Tai tampa interaktyviu būdu pristatyti produktą. Demo prekės yra svarbus marketingo įrankis, kuris skatina klientų įsitraukimą, skatina pardavimus ir padeda sukurti teigiamą prekės įvaizdį rinkoje.

2. Kaip skiriasi "Demo prekės" nuo naujų prekių?

Pagrindinis skirtumas tarp "Demo prekių" ir naujų prekių yra tai, kad demo prekės buvo naudojamos demonstracijoms arba parodoms. Šios prekės gali būti eksponuojamos parduotuvėse arba kitose vietose, kur klientai gali tiesiogiai išbandyti produktą. Dėl šios naudojimo patirties demo prekės gali turėti nedidelių naudojimo žymių, tačiau jos dažnai yra gerai prižiūrėtos ir techniškai nepriekaištingos. Kita vertus, naujos prekės yra nepanaudotos ir paprastai supakuotos pagal gamintojo standartus. Jos bus visiškai naujos būklės, be jokių ankstesnių žymių ar naudojimo pėdsakų. Naujos prekės yra tiekiamos su visais gamintojo pateiktais priedais, dokumentais ir originalioje pakuotėje. Taigi, pagrindinis skirtumas yra tas, kad demo prekės jau buvo eksponuojamos ir naudotos demonstruoti, o naujos prekės yra visiškai naujos, nepanaudotos ir su visais gamintojo pateiktais privalumais. Priklausomai nuo poreikių ir prioritetų, klientai gali pasirinkti tarp šių dviejų variantų.