+370 462 46444
I-V 10:00-19:00
VI 10:00-14:00

D.U.K.

Kaip užsisakyti prekes?

Pasirinkite norimą prekę ir spustelėkite mygtuką Į KREPŠELĮ. Atsidarę savo pirkinių krepšelį, turėsite suvesti kontaktinius duomenis, pasirinkti pristatymo ir apmokėjimo būdus.

Už prekes galite atsiskaityti mūsų parduotuvėje arba pavedimu per savo el. bankininkystę, o pasirinkus prekių pristatymą į namus, sumokėti kurjeriui už siuntą grynaisiais pinigais. Taip pat suteikiame galimybę pirkti išsimokėtinai.

PASTABA: kai krepšelio suma didesnė nei 1000 eurų, pasirinkus pristatymo būdą į namus su atsiskaitymu kurjeriui grynaisiais pinigais, paslauga negalima dėl siuntų tarnybos vidaus tvarkos taisyklių. Todėl būtų saugiau, jeigu atvyktumėte į parduotuvę arba atliktumėte bankinį pavedimą.

 

į viršų

Kiek man kainuos prekės pristatymas?

Atsiimti prekes mūsų parduotuvėje galite nemokamai. Jeigu pasirinkote prekių pristatymą į namus, tokiu atveju pristatymo kaina priklausys nuo siuntos svorio. Pristatant prekes į Kuršių Neriją, taikomas papildomas mokestis.

į viršų

Ar galiu prekę užsakyti kitam žmogui?

Galite. Užsakymo formoje pažymėkite, kokiu adresu pristatyti prekes ir kas yra jų gavėjas.

į viršų

Kada gausiu užsakytas prekes?

Prie uzsakomu prekiu yra nurodytas prekes pristatymo orientacinis laikas - tai kiekviena preke pristatoma skirtingai . Jei turime sandelyje - sekancia dienba , jei preke kituose musu padaliniuose ar sandeliuose , tai pristatymas priklauso nuo to , kur yra preke ? Užsakymas pradedamas vykdyti tada, kai gauname jūsų apmokėjimo patvirtinimą. Apie savo užsakymo vykdymą būsite informuoti el. paštu arba telefonu.

 

 

į viršų

Koks jūsų darbo laikas?


Oficialus darbo laikas https://www.fotoaparatas.eu/kontaktai bet dirbame realiai nuo 9:00 . Pirkti beabejo galima visa para
Internetinė parduotuvė dirba visą parą, todėl išsirinkę patikusias prekes, jas galėsite įsigyti bet kuriuo jums patogiu metu. Visgi jeigu norėsite pasikonsultuoti, mūsų vadybininkai pagelbės visais rūpimais klausimais:
I–V 10.00–19.00, VI 10.00–14.00

 

į viršų

Kokie yra įmonės rekvizitai?

UAB „Addmore“ Taikos pr. 17, Klaipėda LT- 91140
Įmonės kodas – 305025925
PVM mokėtojo kodas – LT100012296914
Atsiskaitomoji sąskaita – LT63 7044 0600 0827 3355 SEB bankas
Tel:. +370 604 01010

į viršų

Technikos remontas

SKAITMENINIŲ VEIDRODINIŲ FOTOAPARATŲ REMONTAS:
- Remontuojame populiariausių gamintojų veidrodinius fotoaparatus, tokius kaip CANON, NIKON, PENTAX, SONY.
- Papildomai atliekama fotoaparato matricos valymo paslauga.


OBJEKTYVŲ REMONTAS IR PRIEŽIŪRA:
- Šalinami įvairūs objektyvų gedimai. Remontuojami numesti, sudaužyti ar kitaip pažeisti įvairių gamintojų objektyvai.
Norint išsinuomoti tinklalaidės studiją, kreiptis : Parašykite el. laišką uzsakymai@addmore.lt arba paskambinkite: +37060443972, +37046246444

į viršų

Ar fotoaparatas.eu veikia karantino metu?


Taip, veikia. Įprastai 95 % užsakymų įvykdome anksčiau arba laiku. Tačiau esant dideliam užsakymų skaičiui, galimas prekių pristatymo vėlavimas.
SKAITMENINIŲ FOTOAPARATŲ REMONTAS:
- CANON, NIKON, FIJIFILM, PANASONIC, PENTAX, SONY, CASIO ir kitų žinomiausių fotoaparatų remontas ir priežiūra.
- Preliminarus gedimas nustatomas vietoje, apžiūrėjus fotoaparatą.

į viršų

Ieškau prekės, kurios neturite

Jeigu su mumis susisiektumėte, galėtume rasti sprendimą, kaip jums padėti ir užsakyti norimas prekes.

 

į viršų

Ką daryti, jei nurodyti tik 2 vnt., o man reikia daugiau?

Parašykite el. laišką uzsakymai@addmore.lt arba paskambinkite: +370 604 01010

į viršų

Kada bus parduotos prekės papildymas?

Prekės el. parduotuvėje atsiranda, kai jų turime. Galime parekomenduoti analogišką prekę arba tiesiog sekite fotoaparatas.eu informaciją. Jeigu reikia konsultacijos, susisiekime: +37060443972 / +37046246444

 

į viršų

Aprašyme trūksta informacijos apie prek

Parašykite mums uzsakymai@addmore.lt ir aprašymą papildysime kaip įmanoma greičiau.

į viršų

Matau, kad turite 5 vnt. mano pasirinktos prekės. Ar tai reiškia, jog prekes turite vietoje/sandėlyje?

Jei prie prekes  pristatymo laikas: 0–2 d. darbo dienos - reiškia prekę turime sandėlyje.
Jei prie vienetų skaičiaus matote ir prekės pristatymo laiką: 1–3 d.d., 4–8 d.d. ar pan. Tai reiškia, kad prekes pristatome tiesiai iš tiekėjų sandėlių, ir atlikus užsakymą, prekes užsakysime specialiai jums.

Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti maksimaliai greitai, dažniausiai tai pavyksta padaryti anksčiau nurodyto termino.

į viršų

Ar galima grąžinti dovanų kuponą?

Negalima. Be to, jis nėra keičiamas į pinigus.

į viršų

Kur galioja dovanų kuponas?

Dovanų kuponas galioja mūsų fizinėse ir el. parduotuvėse.

 

į viršų

Kada galima pratęsti garantiją?

Pirkimo metu arba kai prekė dar nėra gauta.

į viršų

Ar galima atsisakyti pratęstos garantijos?

Galite nutraukti aptarnavimo sutartį, informuodami apie tai servisų kontaktų centrą (SKC), arba grąžinandami sutarties originalą sutarties pardavėjui per 30 d. nuo sutarties pirkimo dienos. Garantinio aptarnavimo apmokėjimo sutartis negali būti nutraukta, praėjus daugiau nei 30 d. nuo sutarties pirkimo dienos.

 

į viršų

Ko nepadengia pratęsta garantija?

Pratęsta garantija nepadengia jokių nuostolių ir gedimų, nutikusių dėl šių priežasčių: serijos numerio neatitikimas arba nebuvimas, neteisingas komponentų pajungimas, savavališkas taisymas bei modifikavimas, netinkamas elektros srovės panaudojimas, prekės kritimas, korpuso pažeidimai, piktnaudžiavimas, netinkamas naudojimas, kiti mechaniniai pažeidimai.

 

į viršų

Kodėl verta turėti pratęstą garantiją?

Pratęsta garantija užtikrina investicijos apsaugą, nes gaunate nemokamą prekės remontą, nemokamą atsarginių dalių keitimą. Taip pat, jeigu autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog jūsų prekė nepataisomai sugedo garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro gausite pažymą, kurią pateikę mūsų parduotuvėje su pirkimo dokumentu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą, tokią pačią, arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

 

į viršų

Kaip išsinuomoti įrangą?

Kaip išsinuomoti įrangą?

Per fotoaparatas.eu sistemą arba

El. paštu: uzsakymai@addmore.lt

Tel.: +370 604 01010

Kilus klausimams, mūsų specialistai pakonsultuos dėl jums reikalingos įrangos ir padės išsinuomoti tinkamiausią.

 

į viršų

Ar teikiate nuomos paslaugas?

Taip, teikiame. Nuomojame, pvz., fototechniką, kalibravimo įrangą, foto/video priedus ir pan. Detalų sąrašą bei kainas rasite čia: https://www.fotoaparatas.eu

 

 

į viršų

Koks remonto terminas?

Terminai yra preliminarūs. Jeigu prekė remontuojama Lietuvoje, darbai gali užtrukti nuo poros sav. iki 1,5–2 mėn. Jeigu prekė remontuojama užsienyje – gali užtrukti ir apie 3–4 mėn.

į viršų

Kokiais atvejais garantija netaikoma?

Garantija netaikoma:

•prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;

•prekėms, naudotoms ne pagal paskirtį;

•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;

•prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;

•prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;

•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);

•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;

•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);

•gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;

•susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);

•informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;

•operacinėms sistemoms ar kitai programinei įrangai.

 

į viršų

Ar atiduodant prekę remontui reikia pateikti kokį nors dokumentą

Taip, reikia. Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą ar lizingo sutartį), kurį gaunate įsigiję prekę.

 

į viršų

Kiek laiko galioja garantija?

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms (fiziniams asmenims) nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, nebent prie prekės aprašymo nurodyta kitaip. Juridiniams subjektams (įmonėms) garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

 

 

į viršų

Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintą prekę?


Per 10 dienų.Įprastai pinigai grąžinami per 3 d.d., jeigu duomenys užsakyme nurodyti teisingai. Kitu atveju grąžinimas gali užtrukti iki 10 d.d. Tuomet būtinai su jumis susisieksime dėl duomenų patikslinimo.

į viršų

Kas yra kokybiška prekė?

Nesugadinta, turinti pirminę tvarkingą pakuotę, nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, su visomis etiketėmis, nenuplėšta apsaugine plėvele ir kitais originaliai komplektacijai būdingais priedais).

 

į viršų

Per kiek laiko galima grąžinti kokybišką prekę?

Ne vėliau kaip per 14 d. nuo prekės gavimo. Grąžinimo atveju siuntimo išlaidas apmoka klientas. Taip pat reikia pateikti laisvos formos prekės atsisakymo prašymą, paaiškinantį grąžinimo priežastį.Įprastai pinigai grąžinami per 3 d.d., jeigu duomenys užsakyme nurodyti teisingai. Kitu atveju grąžinimas gali užtrukti iki 10 d.d. Tuomet būtinai su jumis susisieksime dėl duomenų patikslinimo.

 

į viršų

Kokios yra užsakymo pristatymo būsenos?

Savo užsakymo siuntimo būseną pamatysite el. laiške. Jame ieškokite nuorodos „Peržiūrėti užsakymo būseną“, kurią spustelėje būsite nukreipti į esamą užsakymo būseną.

Jei užsakymą pateikėte kaip svečias (be registracijos), užsakymo būseną pasitikslinkite, susisiekę su mūsų vadybininkais: +370 604 01010 arba el. paštu uzsakymai@addmore.lt.

 

į viršų

Mano užsakymas vėluoja, kada galima jo tikėtis?

Susisiekite su mūsų vadybininkais:  uzsakymai@addmore.lt, +370 604 01010. Jums bus suteikta visa reikalinga informacija.

 

į viršų

Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę?

Susisiekite su užsakymo vadybininku, nurodykite užsakymo numerį ir pridėkite prekės, kurią gavote, nuotraukas.

Kontaktai pasiteirauti:
uzsakymai@addmore.lt
+370 604 01010

 

į viršų

Jeigu atšaukčiau užsakymą, kada būtų grąžinti pinigai?

Įprastai pinigai grąžinami per 3 d.d., jeigu duomenys užsakyme nurodyti teisingai. Kitu atveju grąžinimas gali užtrukti iki 10 d.d. Tuomet būtinai su jumis susisieksime dėl duomenų patikslinimo.

 

į viršų

Kada atsiimti prekę, jei atsiėmimo vieta yra fizinė parduotuvė?

Preliminari siuntos pristatymo data nurodoma suformavus užsakymą: jums siunčiamas SMS ir el. laiškas su patvirtinimu. Tačiau atsiimti prekių atvykite tik gavę pranešimą, kad jūsų prekė paruošta atsiimti. Siuntą saugome 30 d.

Ar prie suformuoto užsakymo galima pridėti dar prekių?

Ne, reikėtų formuoti naują užsakymą.

į viršų

Kodėl prekės kaina pasikeitė į didesnę, kai įdėjau ją į krepšelį?

Taip galėjo nutikti dėl pritaikyto siuntimo arba administravimo mokesčio.

į viršų

Kokie atsiskaitymo būdai yra galimi?

Atsiskaityti galite jums patogesniu būdu:

- Grynaisiais pinigais
- El. bankininkyste
- Kortele
- Bankiniu pavedimu
- Išsimokėtinai

Užsakymo pildymo pabaigoje sistema parinks ir nurodys visus galimus atsiskaitymo būdus.

į viršų

Neradote atsakymo į rūpimą klausimą?

Susisiekite su mumis tel. +370 604 01010 arba el. paštu uzsakymai@addmore.lt

į viršų

Kaip galima pateikti prašymą/skundą dėl internetinėje parduotuvėje fotoaparatas.eu įsigytos prekės ar paslaugos?

Ginčai, susiję su ES įprastai gyvenančio vartotojo ir ES įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. EGS platforma – paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus (Elektroninis vartotojų ginčų sprendimas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013).

Prašymą/skundą dėl mūsų el. parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Tarnybai:
Vilniaus g. 25, Vilnius
el. p. tarnyba@vvtat.lt
tel. 8 5 262 67 51
www.vvtat.lt arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/

į viršų

Ką daryti sugedus prekei?

Fotoaparatas.eu užtikrina prekių remontą garantiniu laikotarpiu. Sugedus prekei, prašome susisiekti su mūsų vadybininku.

Taip pat galite atvykti jums patogesniu adresu:
Taikos pr. 17, Klaipėda;
Birželio 23-iosios g. 23G, Kaunas

Daugiau informacijos:
uzsakymai@addmore.lt
+370 604 01010

į viršų

Ar galiu prekes gyvai apžiūrėti parduotuvėje?

Dalį prekių tikrai rasite ir apžiūrėsite mūsų fizinėse parduotuvėse: Klaipėdoje Taikos pr. 17 ir Kaune Birželio 23-iosios g. 23G. Čia turime perkamiausias prekes, kurios sudaro apie 20–30 % viso siūlomo asortimento.


Parduotuvių darbo laikas:

KLAIPĖDA
Taikos pr. 17

I–V 10:00–19:00
VI 10:00–14:00
VII nedirba
Pietų pertrauka: 14:00–15:00
Tel. +370 679 17205


KAUNAS
Birželio 23-iosios g. 23G

I–V 09:00–18:00
VI–VII nedirba
Pietų pertrauka: 14:00–15:00
Tel. +370 674 59488

Visas prekes galite apžiūrėti virtualiai – internetinėje parduotuvėje – fotoaparatas.eu

 

į viršų

Apmokėjimas...

Atsiskaityti už prekes galite:

- Grynaisiais pinigais

- El. bankininkyste

- Kortele

- Bankiniu pavedimu

- Išsimokėtinai (Inbank)

Visus galimus atsiskaitymo būdus matysite užsakymo pildymo pabaigoje. Tiesiog spustelėkite tą, kurį norėsite pasirinkti.

į viršų

Kaip užsakyti

Fotoaparatas.eu prekių užsakymas vykdomas internetu arba atvykus į mūsų saloną. Užsakymai internetu priimami 24val. per parą ir pradedami vykdyti ne vėliau kaip sekančią dieną, po užsakymo pateikimo. Registruotų vartotojų užsakymai vykdomi prioriteto tvarka, neregistruotų ir naujų vartotojų duomenys yra patikrinami telefonu arba el.paštu.

į viršų